Asima merhaba benim de kesem de bozukluk gördü doktor yeterli de büyümemiş pazartesi bit kere daha bakacağım ama sağlıklı bir kese olduğunu düşünmüyorum dedi. İlaçla düşürmezler mi acaba siz de 8 haftalıkta kürtaj olmuşsunuz merak ettim sürecinizi. Hamileymişsiniz şimdi sağlıcakla kucağınıza alın inş