Merhaba 39 haftalık hamileyim ne nişan geldi ne de herhangi bir sancim var nasıl anlayacağım acaba ilk gebelik anlayamıyorum. Bir kaç gündür ödem oluşmaya başladı akıntım var ve bebek sürekli sertleşiyor bir yerde toplanıyor ara ara hareketleniyor sadece bunlar doğum belirtisi mi ?