Haticemustafa bende 37+3 bende nefes darligi olmuyor ama sicaktan bazen daralip suyun altina birakiyorum kendimi namazda ise sandalyede kil cunku kendini zorladigin vakit cocugun pozisyonunu degistirmis olursun onu rahatsiz edersin ilerki haftalarda cok fazla hareket etmez cunku yeri oldukca daralir eskisi gibi hareketlerini hissetmezsin bol bol yuruyusunu yap ve bu haftalarda dinlenmene bak fazla yorma kendini erken dogum riski olabilir