Kızlar geçen adetimin bitmesinden bir hafta sonra leke gördüm bir kaç gün sonra yine biraz leke gördüm adetim 10 gün gecikti kan testi yaptım 0 çıktı acaba yükselme ihtimali var mı doktora da gittim ultrasonda da bişey çıkmadı adet söktürücü verdi kullanmakta istemiyorum acaba geç döllenme olabilir mi ????