berna_92 yani herkeste fark edermi bilmiyorum ama 31.haftaöda doğum kanalındaydı yani kanalda derken baya bilidğinix geliyordu çocuk açılmam oluşmuştu ilaçlarla açılmam ilerlemesin diye durdurduk fakat 31 den tam 38 e kadar bebeğim kanaldaydı 38de doğdu zaten