e_k Adetime 4 gün var bugün cok hafif kan geldi pembemsi gibi yerlesme kanamasi olabilir mi? Ve adet sancisi gibi agrilarim var ara sıra. Sizce test yaptirmali miyim yoksa bekleyim mi 🤔
Nagihansaraf e_k bende de aynısı oldu ve sonuç hamileyim. Test yapmak için adet tarihinin geçmesini bekle derim.
mervekinay Ben adetimden 5 gün önce öğrenmiştim testle silik çıkmıştı ama yapabilirsiniz test. Yerleşme kanaması olabilir, adete yakın tarihte kahve veya pembe leke şeklinde oluyor. Benim de adetimden bir gün önce olmuştu.
Ada9y mervekinay Canım benimde aşılamada 12 günüm 2 gün sonra kan testi vericem, erken gebelik testi yaptım. İkinci çizgi silik çıktı. Akıntım vardı beyaz süt gibi, şimdide baktım pempemsi olmuş acaba yerleşme kanaması mı, yoksa adet mi olucam 🥺
mervekinay Ada9y silik çıktığı zaman genellikle pozitif oluyor. Çok gebelik testi yaptım merakımdan. Negatif olunca silik bile çıkmıyor. İnşallah rabbim size de nasip eder hayırlısıyla. 🙏🌸 yerleşme kanamasına gelince benimki kahverengi gelmişti bir gün bile sürmedi devamlı gelmedi yani. Kişiden kişiye değişiyormuş bu durum tabiki. Pembe geleni de çok duydum. Belirtileriniz var mı ? Duygusallık bel sırt ağrısı göğüste hassasiyet falan ?
Ada9y mervekinay göğüslerim ağrıyor Canım duygusallığa bakılırsa da aşılama yaptırdığım günden bu yana duygusalım. Kasıklarım ağrıyor
mervekinay Ada9y ay inşallah hayırlısıyla hamilesindir, baya belirti var bence. Bende de kasıklarımda batma gibi bi şey olmuştu
Gamamour Benimde bugün tüp bebek transferimin 10. Günü idrar testinde pozitif cıktı. 12. Gün kan testi vericem ama bugun çok acık pembe leke gördüm belimde ağrıyor cok korkuyorum😔 umarım yerleşme kanamasıdır duAlarınzıı eksik etmeyinn
Ada9y Gamamour ben 2 gün sonra kan testi yapıcam canım kasıklarımda çok ağırıyot adet günümede var daha
Gamamour Ada9y umarım pozitif sonucu görürsün, bu yolda emek harcayan herkes, hepimiz sağlıkla kucağımıza bebeklerimizi alalım tez zamanda insallah🙏
Ada9y Gamamour umarım canım teşekkür ederim erken gebelik testi yaptım dün 
Gamamour Ada9y silik ama belli oluyor yine de 2 gün sonra daha belirgin olur kan testinde zaten daha net sonuc cıkar😍
Gamamour Nagihansaraf pembe lekelenme mi oldu sizde de? İnsan ister istemez lekelenmeyi görünce cok tedirgin oluyor.