Erken doğumum olacak, 34 haftalığım. Fakat 36 en geç 37 de doğumum gerçekleşecek. Bebeğim çok zayıf doğacak, acaba doğumdan önce süt sağmalı mıyım? İlk gebeliğim ve hiç sütüm gelecek gibi değil. Süt sağma pompası ile kanalları açsam mı? Çok araştırdım ama net cevabını bulamadım. Siz ne düşünüyorsunuz?