MerveeD bende şuan 32+5 haftaligim Pazar günü çok yorulmuştum o gün az hissettim dedim yoruldum herhalde ondan dünde bugünde böyle azalmış hissediyorum.bende normalde baya hareketliydi sanki bizimde yavaşladı bende burada geçmiş sohbetlere baktım 32+ haftalrda çoğunluk hareket yavaşlığından konu açmışlar normaldir herhalde ama bende saydım bugün baya kıpır kıpır olunca insan rahatlıyor gerçekten