Asel2520 Irade30 bizde 24+4 olduk ikizlerimle perşembe kontrolümüz var en korktuğum şey açılma olması progestan hap iğne kullanıyormuydunuz acaba
2bebe1gebe Irade30 Allahın izniyle birşey olmaz bendede tek gebelikte 31.haftamda yarım parmak açıklık oldu durdurmak için ilaçlar kullandık ve 38e kadar getirdik siiznkisi biraz daha fazla bu yüzden bilemiyorum ama inşallah herşey gönlünüze gçre olur