22 haftalığım geçmeyen şiddetlenen bi ağrım var bütün karnımda çok kötü ağrı var ve sağ boşluğumda bebek semsert oluyor serklajlıyım diğer bebeğimi tam bu haftada kaybettim ve buna benzer ağrıyla hastaneye gitmiştim onda ama bi iğne yaramadı sancım daha fazla oldu ondan gitmeye korkuyorum ama çok ağrım var