Nisansmom sanırım o kişiden kişiye değişiyor. Ben 36 da dünyaya getirdim bebeği. Kuvoze kondu 2 gün. Sonra emzirme serüveni başladı. Ama benim doğru düzgün hiç şutum olmadı, 8 ay gece gündüz emzirdim artsın diye. Kiminin fiskirirken kiminden gelmiyor maalesef. Bi arkadas normal Doğumda yaşanan sancının sütun gelmesinde olumlu etkisi olduğunu söylemişti. Doğru mu bilmiyorum tabi. Sütun gelmesi icin bol emzirmek, çokça su tüketmek ve en önemlisi uykunu alıp moralini yüksek tutmak. Benim sutumun en çok arttığı dönemler, uyuyabildigim zamanlar oldu hep.