Hande1nur Kizlar bugün tam 26+5 iz,kontrolumuz vardi şimdi,doktor bebeğe kilosu 1050 gr boya 35 cm dedi,sizce nasıl kilosu boyu felan,çok tombik mi doğacak acaba hızlı kilo alıyor
mucizegebelik6 Hande1nur bizim 25. Hafta 1050 idi tombikligi son haftalarda aldığı kilolarda belli olcak sanırım
Hande1nur mucizegebelik6 sizinki bizimkinden de tombikmis:)) doğduğunda 3 üstü 4 altı bisey olacaklar sanirim
Sevoz Haftada 850 gr idi doktor haftasına göre iyi demişti. Şuan 28deyiz haftaya kontrolüm var kaç oldu bilmiyorum