Umudumuzbitmesin Adetim 4 gün gecikti bugün hafif pembe leke vardı gebelik olma ihtimali var mıdır adet geçtikten sonra üstüne görme olur mu acaba bu durumu yaşayanlar var mı
Sevoz Benim de 6 gün gecikmişti testte pozitif çıktıktan sonra yerleşme kanaması oldu. Sizin de yerleşme kanaması olabilir.