elfnrkvn Merhabalar hanımlar,acaba Kayseri de yaşayıp hüma hastanesinde muayene olan var mı? Ücretler konusunda bilgisi olan paylaşabilirse memnun olurum 🤗
ahmetinoznuru elfnrkvn doktordan doktora değişiyor ücret ben Cahit beye gidiyordum çok da memnunum muayene ücreti Cahit beyin 180 lira
Zeynepkurt elfnrkvn gönül Erkan var 160 TL muayene ücreti gerçekten iyi bi doktor bi sağlıkçı olarak çok iyi biliyorum
Shewolf elfnrkvn ben gittim Dinçer beye 3500 sigortalı doğum ayrıca askeri personel ise eşiniz yüzde 15 indirim ek muayene 140 TL Akif hoca da bunun aynısı Harika hoca da aynısı en uygunu bu 3ü diğerleri yüksek birazcık
Busraa_38 taninmayananne sormadım doğumu da orda yapmayı düşünmüyorum sadece arada bir önemli birşey olduğunda gidiyorum.
elfnrkvn Zeynepkurt evet hastaneye muayene gittim çok memnunum,kan vermiştim bi hafts sonra çıkar dediler de,acabs yeniden gidince ücret ödeyecek miyim yokss direk gidebilir miyim