Nunucan Demir123 selam evwt iki hafta öncesine kadar birşey yoktu kaşık ağrım dışında şimdi bir iştahsızlık mide bulantısı ve ağlak zirlak iri oldum he bide çok sinirliyim ufak şeylere bile ağlıyorum 😊
Demir123 Nunucan benimde biseyim yoktu hatta burdan kızlara yazıyordum niye belirtim yok diye😁şimdi mide bulantısından usandım hiç bisey yiyemiyorum