Busssx Gulsah0306 5.hafta da başladı 12.haftaya kadar direndim ilaç almadım ama daha duramadım 12 den 15.haftaya kadar prillam kullandım çok şükür şimdi hepsi bitti gitti 😊 19 haftalık olduk
Gnz Gulsah0306 5. Hafta da başladı 17. Haftamdayim halen devam ediyor dört gözle bitmesini bekliyorum
bsraugr Gulsah0306 6 da başladı, 18 den sonra azaldı ama şuan 22 yim hala geçmiş değil, zofer ve gaviscon kullanmaya devam
Bbbbs 7.haftada başladı..38+4 e kadar devam etti ve ilaç kullandım.Ertesi günüde doğuma girdim zaten:)
ayse3452 Gulsah0306 6. haftada basladı gece gunduz devam ettı 13+4 olduk hayka devam ama prılam kullanıyorum bazen ıyı gelıyo bazen ıyı gelmıyo🤦♀️🤷♀️
Nsy Gulsah0306 5. Haftada başladı 8+1 iz devam ediyor :) ben bir şey sormak istiyorum hanımlar ben de prilam dr kullanıyorum sabah ve gece yatarken aç karnına diye önerdi eczacı ama günün herhangi bir saatinde bulanti olduğunda alabilir miyiz?
1299 Nsy evet alabılrsınz bn sabah ac 1 tane oglen 1 tane yatmadanda ıkı tane ıctım o sekılde ıyı geldı bna cok fazlaydı benım bulantım
Busraaltsoy Gulsah0306 14 15 haftalıkken başladı hala devam ediyorrr30+6 🤢bugün doktor mide ilacı kullanman iyi deyil.dedi ilaç yazmadi kaldım oyle😒 son haftalarda kullanmam iyi deyilmiş 😕
1299 Gulsah0306 5. Haftda basladı gun gecktıkce ıyıce arttı ara sıra serum taktırdım şuan 15 haftalık oldık ama ara sıra vr tam anlamıyla gecmedı😞
Hicran-01 Artık geçsin bu kusmalar bulantılar…zaten yiyip içemiyorum.üstüne birde dr 1 hafta geriden geliyo dedi.tamamen ıyo değilim.
Deletedmom_33 Gulsah0306 9. Hafta bir kez tavuk sonrası. Ondan sonra hamilelik boyunca tavuk veya suyuyla yapılan şeyleri yiyemedim