gizemmege Kızlar sağlık ocağında şeker yüklemesini aynı gün yaptıranınız var mı? Bana açlık ve tokluğu aynı gün veremezsin bir gün açlık için gel ertesi gün tokluk için gelirsin sistem kabul etmiyor dediler biraz saçma geldi
Melis2015 gizemmege ben aynı gün yaptırdım canım sabah aç karına kan verdim glikoz içtim 1saat sonra tekrar kan verdim
Ozge gizemmege ben özel kliniğe gidiyorum. Aile hekimine boş gününde git önce açken git sonra 2 saat sonra kahvaltı yapıp git dedi.
gizemmege Ozge bende aynı özel kliniğe gidiyorum doktorum o şekilde yapmamı istedi ama sağlık ocağı aynı gün yapmıyoruz dedi anlam veremedim
Ozge gizemmege şey olabilir mi ya sabah tahlilleri toplayıp laboratuvara gönderiyorlar ya ondan mı acaba
Aylinadakaya Bu sabah gittim ben de 8.10 da açlık kanımı aldılar glikoz içtim sonra 1 saat bekledim öyle yine kan aldılar
miniktirtilim gizemmege sabah verilen kan tahlillerini 11e kadar arac gelip aliyor bizim burada mesela o yuzden 2 gune yaymis olabilir sizin saglik ocagida. Bende saglik ocaginda yaptiracagim haftam gelince buyuk ihtimal sizinki gibi olacaktir