Papatya27 bende aynı haftadayım kilosu da aynı canım, ama doktor herşey normal, olması gerektiği gibi kilo da normal dedi bana, başka bi bulgu yoksa bence canını sıkma, bazı doktorlar bence anneleri gereksiz yere strese sokuyor, bebek 2.500 doğsa bile, eğer sağlıklı ise bu tek başına bi sorun teşkil etmiyor