belmakocabay05- Ballilokmatatlisikizim sağlıkla büyüsün inşallah ilay ismine nasıl karar vermiştiniz acaba 🌸
Ballilokmatatlisikizim belmakocabay05- kızıma hamileyken babil diiye bi dizi vardı oradaki bi karakterin adı İlay dı. Duyduk çok beğendik. Sonra eşim başka hiçbir isme sıcak bakmadı. O çok istedi . Değişik, anlamı güzel diye bu isme karar verdik. 🥰
belmakocabay05- Farklı bi isim biraz peki kullanırken çok zorlandınız mı bizde de eşim çok istiyor 😊çiçekler büyür diye bi kitapta ana karakterin adıymış
Ballilokmatatlisikizim belmakocabay05- beni etiketleyerek yazmadığınız için bana bildirim gelmedi şimdi şans eseri gördüm 💁♀️ Hayır söylenirken , kullanırken çok kolay söyleniyor . Zor olur diye başına nehir ismini koyduk ama hiç gerek yokmuş
dnz_dnz Ballilokmatatlisikizim ben de başka bir posttan buraya tesadüfen geldim. Ben de İlay koymayı düşünüyorum ama ilayda mı falan diyorlar sinir oluyorum 😄 siz memnun musunuz, çok sorun yaşıyor musunuz? Bence söylenişi vs çok tatlı bir isim 💕
Ballilokmatatlisikizim dnz_dnz hayır şuan hiç zorlanmıyoruz. Herkes anlıyor söyleyince . Bizde zor olur anlaşılmaz diye başına Nehir koyduk ama hiç kullanmıyoruz😊