As06 12.haftamdaydım, otelden yeni çıkmıştık, o gün didimde bir arkadaşımızda kalmıştık.. Neden olduğunu anlamadık, gece kasıklarım ağrıyordu, sabah kalktığımda kanamam olduğunu gördüm, devlet hastanesindeki doktora gittik, bebeğe baktı iyi dedi, kanamanın nedenini araştırmadı, progestan verdi gönderdi.. 5-6 gün sürdükten sonra geçti şükür kanamam..