Mlkysf Ersonla benim ablamında tutmamıştı şimdi bende kiz çıkıyor haftaya öğrencez bakalım ama yine tutmayacak çünkü ben erkek diye düşünüyorum 😀
Ceylanakan Mlkysf bende erkek diye düşünüyorum. İlk kızımda hiç içime böyle cinsiyeti şu olur bu olur diye doğmamıştı ama ben öğrendiğim günden beri erkek hissediyorum. Daha öğrenmemize çok var ama.9+2
Ersonla Bendede erkk cikiyor bakalim ne cikicak bildigim kadariyla dik gidip gelirse erkek yuvarlaksa kiz ama 🤔
Parafin Biz erkeği yuvarlak biliyoruz kızı düz bizim ailede hep tutar bende ablamda kardeşimde annemde hep tuttu
Anne1010 Ben de yaptım tuttu. Bekarlığımdan beri hep denedim. Erkek çıktı ve şimdi inşallah küçük erkeğimiz geliyo.