Kızlar 28. Haftadayım. Geçen hafta doktorum bebek çok aşağıda erken doğum riskin var sürekli uzanacaksın dedi. Ancak bir oğlum daha var 2 buçuk yaşında bu pek mümkün olmuyor😢 Fırsat buldukça uzanıyorum. Morelim çok bozuk bu duruma.
Bu sıkıntıyı yaşayanlar nelere dikkat etmemiz gerekiyor. Neler yapmamız ya da extra yememiz gereken bişeyler var mı ??