2melkannesii Bat 27 ama her ay 1-2 gün erken oluyordum dün kaset test negatif bugünde kan verdim beta 0,4 çıktı yükselir mi sizce 🤦🏻♀️ Döllenme geç oldu biraz bu ay 13 marttan sonra olmaya başladı