Ssmom canım suyun geldi ama sonuçta hepsi şar şar boşalmıyordur öyle olsa acil sezeryane alırlardı nstye bağlamışlardır şimdi seni çünkü suyun azalıyor yavaş da olsa benim bildiğim ilk 48 saat önemli sen canını sıkma Allah’ın izniyle kolaylıklar olsun inşallah benim suyum ilk doğumda sabah 10 da gelmişti ben hastaneye öğlen 2 de falan gitmiştim 3cm di yatış istediler ben baska bir hastanede doğum yapacaktım oyüzden imza verip çıktım ordan sancım da azdı akşama 6 gibi sancılarım şiddet verdi öyle gittim hastaneye 7 de yatışım yapıldı 4cm olmuştu anca ve hemen suniyi verdiler malesef bana sormadılar bile suni olmasına rağmen ertesi sabah 03:30 da doğum oldu 40 haftalıktı doğarken kakasını yaptı mesela senin de haftan da baya ilerde yani şuan doğacak vakti geldi sen akışına bırak endişe etme bebeğin sağlıkla olsun sen sağlıkla ol gerisini düşünme inşallah hakkında en hayırlısı olsun kolaylıklar dilerim canım