annesialisi Kızlar doktorum çıkmış yetişemedim. İnternetten bişey anlamadım. Sonucum nasıl bilenler yazabilir mii.
Minisimb annesialisi buradaki değerler ile yorum yapılamaz.E nabizdan yada internetten gözükmeyen sonuç kağıdı var orada risk oranları yazıyor, önemli olan o.O kağıdi da gidip hastaneden almanız gerekiyor
Mavidunyamm annesialisi değerler normal yazıyor ama grafik şeklinde olması lazım. Onu da hastaneye gittiğinizde doktorunuz görür 🙂
annesialisi SEDAGNDGU referans aralığı yok bide risk şu kadar falanda yok değerden anlamadım iyidir inşallah teşekkür ederim
Minisimb annesialisi hayır bu sizin görebileceğiniz bı sonuç değil,doktor veya sekreteri görüyor o sonucu sadece