NecipBernaSvey Kızlar 9+3 üm suan gecen hafta kan testi ve idrar yaptırdık kanı daha alamadım ama idrarı aldım Renk: sarı Dansite:1025 Ph:5.0 Diğerleri negatif yazıyo en alttada : 7-8 lökosit 2-3 eritrosit 5-6 epitel hücresi ve az bakteri görüldü yazıyo ne demek simdi bu iyimi bu sonuc sizce
Gis NecipBernaSvey dansite ph normal. Lokosit ve bakteri enfeksiyon anlamina gelir. Sabah idarari verdiyseniz veya tuvalete gorince hemen ilk gelen idrari kaba koyduysaniz cikabiliyor. Idrar yaparken yanma gobi sikayetler varsa birlikte degerlendirilir
NecipBernaSvey Gis yok yanma falan hic bisey yok ve cok su iciyorum ama ozaman yaptığım tahlilde kendimi cok zorlayarak yaptım su icmeme rağmen hic gelmemisti tuvaletim