Merhaba kızlar dün spinal anestezi ile doğum yaptım çok şükür herhangi bir komplikasyon vs yaşamadım.Bugün omuz ve baş ağrım var sadece dün yürümeye başladım şu an gayet iyi yürüyorum.bebeğim de dün yanımdaydı ama bugünkü tahlillerinde kanında enfeksiyon çıktı o yüzden bir haftalık bir tedavi başlatıldı küvözde dualarınız bekliyorum inşallah 🙏🙏