busraakyil Hanımlar Trabzon da yaşıyorum. Numune Hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. Yakın zamanda orada doğum yapan anneler tecrübelerini paylaşabilir mi? Bebeğimin yıkanmamasını ve göbek bağının geç kesilmesini. Devlet hastanelerinde prosedür nedir acaba