tudux Arkadaşlar merhaba , 5+5 günlük hamileyim . Ama çok fazla kasık ağrım var .Gaz ağrısı mı ayırt da edemiyorum .Bu zamanlarda kasık ağrısı yaşayanlar var mı benim gibi 🥺🥺(Daha önce 2 kere kaybım var biraz endişeliyim)
Naziminverasi tudux iki gün önce benimde oldu resmen çekiliodu ara ara dr uma danıştım magnezyum eksikliğine benziyor dedi takviye verdi 6+3 üm bende
tudux Yarın doktor kontrolüm var benimde keseyi görmek için gideceğim . Daha önce 4+4 de gitmiştim .yarına randevu verdi doktor gelirsen keseni görürüz dedi de .çok endişelendiriyor beni bu kasık ağrıları 🥺 Siz keseyi ne zaman gördünüz ☺️