periperile 6 haftalık hamileyim, geçen hafta keseyi gördük 10 gün sonra gel kalbini dinleyelim dedi ama okadar heyecanlıyım ki. 🙁
Nnuruss periperile merhaba biz bugün bebeğimin kalp atışlarını duyduk çok şükür sizi de bilgilendirmek istedim
Kavakyellerihercai periperile 6-7 hafta vajinalden gözükür karından için en az 8 hafta bende çok heyecanlanmıştım bir yandan da korkmuştum 🤗
trakyalikizce periperile 6+2de karından duyduk ☺️ Çok güçsüz uzaktan geliyordu 🤭 7+6da daha da güçlenmişti🥰🥰
ozkayaaz_ periperile 5 haftalıkken kese görmeye gittim 1 hafta sonra gel kalp atışlarını duyalım dedi 6 haftalıkken duyulmaya başlıyor 🙈