caganin_annesi Buse12- sade kefire muzu ezip katın hem tadı güzel oluyor hem içimi kolay oluyor hemde daha sağlıklı meyveli satilanlardan.
kvsr22 Buse12- 2 kase yoğurt yerine geçiyor tv de kadın doğumcu bahsetti ordan biliyorum.Hamile kalmadan zaten içiyordum şimdi de devam ediyorum ,çok faydalı.Kabızlığa da iyi geliyor.Ama sade olanı için ,diğerinde katkı var.
gamzecee Buse12- benim doktorumda çok öneriyor o yüzden haftada 2 felan içiyorum sadesini meyvesinin içindeki şekerden dolayı içsenize sade kadar fayda etmez
Fatoo33 Banada annem başlatırdı çok faydalı diye bence sadesi diye düşünüyorum meyvelilerde katkı olabilir meyve suları bile pek sağlıklı değil diye duyduğum için sade tüketmeye çalışıyorum
yigitinannesiiiii Tadı nasıl ya süt gibimi sütten farkı varmı eşim almış içeyim diye ama şu sıra mide bulantım olduğu için kendimi tiksindirmek istemiyorum arkadaşım gebeliğinde meyvelisini tüketiyordu ben hiç içmediğim için bilmiyorum😅
Buse12- caganin_annesi zararı yoktur ama dimi bidakina sade alayım ben içimi kolay olsun diye meyveli almıştım ama iki günde bir içiyorum onuda
caganin_annesi Buse12- ne zararı olabilir ki beş aydır içiyorum 😂 muz ve kefiri ayrı ayrı tuketebiliyoruz sonuçta.