HlyaZengin Kızlar göbeğimde baskıyla birlikte ciddi şekilde ağrı çekiyorum 34+3 günlük hamileyim. Benim gibi olan varmı?ayın 4 ünde kontrolum var. Bebeğin yeri daraldığı için olabilir diyorlar ne yapsam bilemedim 🙁
zeyolin HlyaZengin canım toplanma şeklinde bir ağrı mı? sancı mı yani? aynı ağrıyla dün gece hastanede yattım 2 cm açılmam vardı.Ama düzenli mi ağrın bir de sıklığı nasıl?
HlyaZengin Ağrım 20 dakikada bir geliyo ama acıma hissi sürekli oluyor arada da belime bıcak gibi sancı saplanıyor canım çok tedirginim