Beşikten sonra sıra geldi bebek arabasına , biliyoruz ki 2 tip bebek arabası var ? Benim duyduklarım şöyle travel bebek arabasını 1-1-5 yaşa kadar kullanabiliyormuşuz sonrasında zor oluyormuş , baston tipi sonrası için çok rahat oluyormuş katlanması taşıması vs , pekiii benim merak ettiğim şu , biz neden 2 tane bebek arabası almak zorunda kalıyoruz ? Yani tek birini alarak bebek büyütemiyor muyuz ? Konu hakkında fikrim hiç yok 😅 bilgili tecrübeli anneler posta bekleniyorsunuz 😇
Ha bir de marka önerisi olan varsa çok sevinirim ☺️