oznur-41 canım ben gecikmemin 3. Günü erken gebelik testi yaptım silik bile diyemem bir çizgi vardı gittik kan verdik 0.9 çıktı yok demek ki dedik gecikmenin 5. Günü tekrar kaset test yaptım ben görmedim ama eşim fark etti silik çizgiyi kan verdik 30 çıktı değerim biz meğer yok dediğimizde yeni yükseliyomuş değer takdir rabbimin