Kızlar lutfen bilen yazsın. Bizim gelinin kuzeni dogum yapicak 2 haftası kalmış net kac haftalik bilmiyorum ve bebegi daha dönmemiş. Eşinin aileside okadar bencillermiş ki kiza hic acimadan her aksam evine ya yemege yada içmeye cümbür cemaat gidiyorlarmis. Bu kiz napsın bebeginin donmemesinin sebebi ne olabilir. Yada donmesi icin ne yapması lazım lütfen bilgisi olan yazsin 🙏🙏🙏🙏