2anneoluyorum dilara_cinar99 sürekli doktora git gözük aksatma 40 dan sonra kaka yeme ihtimali oluyor suni ile başlatirlar
uzumcekirdegi dilara_cinar99 aynıyız canım 40+1 ve artık gelsin istiyorummmm. Yarın yine doktora gidicem ve sanırım artık suni ile başlatın dicem. 3 cm açıklığım vardı önceden ama sancım hiç yoktu
uzumcekirdegi dilara_cinar99 sonumuz suni sancı sanırım. Hiç 40a kadar bekleyip hatta 40ı geçeceğini düşünmemiştim 🤷🏽♀️
uzumcekirdegi dilara_cinar99 ben suni sancıyla doğurdum çok şükür. Bitti. Şu an yanımda uyuyor kuzucuğum 😍