Merhabalar hanımlar memorailde doğum ücretleri hakkında bilgisi olan var mııdr acaba
azrakusum2121 14 martta doğum yaptım kurum indirimli 4300 TL ödedik
azrakusum2121 sezeryan oldum bugün burhan hocaya kurum indirimi ile birlikte 4200 TL ödedik
Barlas_mom hayırlı olsun 🤗 hangi doktordu acaba
Barlas_mom sezeryan mi oldun
2148 Evet sezeryan oldum
Gnysrp sizinde hayırlı olsun 🤗
azrakusum2121 teşekkürler sizde hayırlısı ile kucağınıza alın inşallah
Gnysrp amin inşallah teşekkür ederim 🤗