Ben tüp bebekten hamile kaldım 5+0 hamile kalmadan doktor bana folik asit(folbiol) kullandirdi hala kullanıyorum sağlık ocagim doktoru b12in çok düşük dedi dodex iğnesi yarın vurunacam bebeğime bişey olmamış dir degilmi acaba zararı varmı acaba bana fikir verin çok endişeliyim ben 8 Nisan’da kalp atışına gidecem inşallah( B12 yle folik asit ikisi aynı seymi ) acemiyim yardım edin