Seyma_ck Herkese selam hanımlar.55.500 hamile kaldım 33+3 te 66.500 üm dependi L beden aldım genel anlamda kiloyu kalçaya aldım rahat 70 kiloyla doğuma girerim hatta geçerim biraz.Sizce L uygun mu?Kullananlar yazabilir mi?
litfenama Seyma_ck boyunuz kaç ki? Ben 53 le falan hamile kaldım. Şu an 6.aydayım ve 60 kiloyum. Ama hala s beden giydiğim için, m aldım. M bedenin üstünde 70-105 cm yazıyor. 70 kilo olsam bile olacağını düşünüyorum ben.
Merro Seyma_ck bende şuan 64 üm mıhtemelen 70 ke gircem bende l aldkm ama zaten göbekte olcak biraz kalır yani dogumdan sınrada düşceğini sanmıyorum bence değiştirmeye gerek yok🤷🏼♀️
Seyma_ck litfenama 1.61 boyum rahat olsun diye l aldım ama herkes dışarıdan görünce bi karnın ver diyo o yüzden tereddüt ettim hamile pantolonunu 38 giyiyorum
Yaseminnn16 litfenama onun beli çok lastikli oluyo l beden alsanda bol gelmez olur her türlü değiştirme bence
Seyma_ck Merro Baktım rahat değilim giydiğimde l bedeni çok mecbur kalırsam 1 pakette m aldırırım artık tecrübesiz olunca çok arada kalıyo insan🤷yaşayarak öğrenicez artık
litfenama Seyma_ck doğumla birlikte biraz göbekten gidecek diye düşünüyorum. Açmadım ama belki beden farketmeksizin sarıyordur. Yani umarım öyledir 🥲
Seyma_ck litfenama Ben de öyle umuyorum😅saran bi yapısı olduğunu okumuştum ama benim çekincem tam kanamanın olduğu alanın bol gelmesi dediğim gibi normalde adet kanamam bile yoğun olur.
Durunbigeldim Seyma_ck 70 ile doğuma girdim m almıştım. Birde benim suyum geldiği için hastaneye giderkende giyinmiştim tam olmuştu
Seyma_ck Durunbigeldim sizin kilo eşit mi dağıldı vücuda?benim kalça bölgesi çok genişledi o yüzden L aldım.Artık bi tane denerim baktım rahat değilim m aldırırım bi paket.Eşime tembihledim zaten yerini bile gösterdim e bebekte🙈
Cnsgkc Seyma_ck Ben 62 kiloyum . M almıştım biraz daha kilo alırsam sıkacak düzeyde şu an pişman oldum L almadığıma. denedim arkadaşımdan kalan L bedenleri alacağım. Bence L geniş olmaz gayet rahat olur canım
Seyma_ck Cnsgkc yaa gerçekten mi?Ben de zaten eğer L bol gelirse doğumdan sonra M aldırırım diye karar verdim dursun kenarda bakalım