Duyguler Tugce_Hakki ben hamile kalmadan 3 ay öncesinden kullanmaya başladım canım folik asit hala da kullanıyorum
Duyguler Alyamm valla bende 5 hafta oldum bugun sadece tuvalete cıkma ve mide yanma şikayetim var resmen cnm
Esraresit Duyguler bende kan değerlerine baktım öyle düşündüm bakalım yarın net öğrenicem inşallah🙏🏻☺️
Burjucan Merhaba kızlar benim de adetim gecikince test yaptım çift çizgi çıktı geçen hafta biraz ağırdan aldım bugün sağlık ocağına gittim kan verdim bakalım . Hamileliğin belirtilerini sonuna kadar yaşıyorum ama aşırı uyku ve halsizlik.
Burjucan Ağırdan almamın sebebi de ilk hamileliğimde kalp atışı duyamamıştık o yüzden gene çok umutlanmak istemiyorum kalp atışını duyuncaya kadar tedirgin yaşıcam sanırım.
Ozy Rehberlikciozge ilk üc ay kullanilmasi cok önemli Bence doktorunla konus baska bi folik asit markasini dene
Burjucan ElifClk yarın alıcam kan sonucunu çıkar muhtemelen çünkü adetim çok geçti çizgiler de çok belirgindi zaten benim korkum kalp atışları konusu gene aynı şeyleri yaşarım diye 😔
ElifClk Burjucan bende de aynı durum var bende ilk gebeliğimde kalp atışını duyamadık düşük ile sonuçlandı 😞 hayırlısı inşaallah herşey yolunda gider 🙏
Melikerim ElifClk merhaba kese göründükten sonra mı kalp atışı duyamadınız bende şuan 5+5 im dün keseyi gördük ama kalp atışı 1 yada 2 haftaya herhalde aslında 2, bebeğim olcak ama 5 yıl geçince unutuyormuş insan kalp atışı için sabırsızlanıyorum 😊
ElifClk Melikerim evet canım kese göründü 6.hafta da gittim kalp atışı yoktu 7. Haftamda düşük gerçekleşti 😞 kürtaj olmadım kendi düştü. İnşaallah bir daha ne ben ne de başkası yaşamasın 🙏