Remziye Kızlar 10.51 hcg kaç haftalık yani ve pekmez süt ceviz hergun tuketiyorum Tugce_Hakki tuğçe canım 10.51 hcg kaç haftalık yani
Duyguler Tugce_Hakki ben hamile kalmadan 3 ay öncesinden kullanmaya başladım canım folik asit hala da kullanıyorum
Rehberlikciozge Benim 7 haftalık oldu folik asit kullanıyodum ancak ciddi mide Ağrısı yaptı 3 gündür içmiyorum ağrım kesildi kullanmayı düşünmüyorum gıdalardan alsam yeterli olur mu ki
Ozlemsvr Rehberlikciozge mesela bende ictigimde içinde tuhaf böyle bi şeyler oluyor. Boğazım kuruyor sanki. Ama az kaldı mecbur icicem
deletedmom6295 Rehberlikciozge folik asitin makasını değiştirin ve folat testi yaptırın o test size daha net bilgi verir buradaki bayanların tecrübelerine göre. benim folat değerim 16 olmasına rağmen 9 hafta folik asit kullandırdı doktorum çünkü eksikliği nöral tüp defektine sebep özellikle.
BMS Ben ilk gebeliğimde düşük yapmıştım şuan 2-2,5 haftalık hamileyim ve çok ağrı oluyor karnımda sizce bu normal mi kızlar ?
ElifClk BMS adet gecikmesi oldu mu sizde çok erken öğrenmişsiniz 😇 benim adete 3 gün varken öğrendim beta dan 3 haftalık hamile olduğum çıktı 🤰🏻 İnşaallah sağlıklı gebelik olur kucağımıza alacağımız günleri de görürüz . 🙏
BMS ElifClk Dualarınız için Amin diyorum. Benim günüm buğün ben şüpheleniyordum 2 gün önce yaptığım idrar testinde çok hafif bir çizgi belirdi hemen hastaneye gittim kan sonucu öğrendim. Normal şartlarda buğün adet günümdü.
Rehberlikciozge Ozlemsvr evet haklısınız ben Bi doktora danışayım ama gerçekten uyuyamıyorum ağrıdan 😔
Tugce_Hakki Remziye kuzum daha çok küçük 1 2 haftalık sanırım 😍 rabbim kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah sağlıklı sıhhatli 😌
Nesliern BMS 2.5 haftalık olduğunu doktorunuz söyledi sanırım benim 82.8 sonucum doktora yarın gidicem kac haftalıktır acaba
ElifClk BMS hayırlısı olsun inşaallah 🙏 benim de ilk gebeliğim düşük işe sonuçlanmıştı 😔 tedirginim şuan aynı şeyleri yaşamaktan korkuyorum ...
Alyamm Bende 5 haftalık hamileyim hiç kusmam yok sadece yanıyorum bide midem kalkıyor çok tuvalete çıkıyorum ve 5 kilo almış gözüküyorum 😞
Duyguler Alyamm valla bende 5 hafta oldum bugun sadece tuvalete cıkma ve mide yanma şikayetim var resmen cnm
BMS Nesliern Kağıtta yazıyor kaçla kaç aradı ne kadarlık olduğu ben ordan anladım doktorum da öyle söyledi zaten
Nesliern BMS anladım bende yazmıyordu kafam karıştı teşekkürler cevabın için allahım sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin 🙏