Emine60 ben de 33 haftalığım.dün kontrolde göbek çevresinin 2 hafta geriden geldiğini söyledi doktorum.ama suyun azalmış demedi bilmiyorum.haftalık takipte olacağım.bol su içmemi ve proein ağırlıklı beslenmemi söyledi ve bebek hareketlerini hep takip et dedi. moral bozmayın dicem ama benim de moralim çok bozuldu. umarım haftasında, sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız.