Hakyemez Merhaba arkadaşlar daha 3.ayimiza yeni girdik normalde grip olan bı insan değilim ama gribe yakalandim iki gündür bugün acile gittik serum taktilar acildeki bayan yarın ilk işiniz kadın doğuma görünmek olsun dedi bebek strese girer kalbi bile durabilirmis 😖😖 gece gece soylenicek seymiydi sabahi nasıl yapicam bilmiyorum başına gelen varmi ? Oksururken kasiklarima agri saplaniyor ama deli bı agrim da yok😩 doktor sen sadece ağrı cekersin o daha çok etkilenio dedi😞
Edadeniz Hakyemez ya yapmayın kaçkez grip oldum,kaç kez farklı rahatsızlıklarım oldu..üstelik ilk gebeliğimde alev ateş yandım kızzım 5 yaşınd ☺❤️ İnanmayın ciddiye dahi almayın , geçmiş olsun
Harunnisa Hakyemez yav allah askina kendinizi üzmeyin boşuna bir grip icin bu sekilde olmaz allah korur bebeklerimizi bu kadar kolay mi yani olasiliklari soylemistir ama uslubu yanlis
busra1361 Hakyemez kendini hiç strese sokma canım bende öyle grip oldum kaç gün yattım ilk zamanlar Allaha şükür birşey olmadı. ve yine aşırı derecede öksürüyorum ama geçmiyor da Allah korusun bebislerimizi
Hakyemez Edadeniz Beni rahatlatmasi gerekiyorken daha çok strese soktu 😔 Çok teşekkür ederim benimde ilk gebeligim oyuzden korkuyorum malum duydugumuz senaryolar çok olumlu olmuyor içimi rahatlattiniz yinede Allah razı olsun çok sagolun
caglademir Lafa bak yasa grip degil de doktorun sozleri yuzunden strese girceksiniz asil, densiz doktor😡 Ben daha hamileligim en basinda, bezelyem en korumasizken atesli grip gecirdim, serum yedim de cok sukur bi sey olmadi. Hic stres yapmayin
Hakyemez Kızlar çok çok teşekkür ederim bugün gittim muayene oldum sknti yok çok şükür doktora acildeki doktorun söylediklerini söyledim oda sasirdi.Saglikliyiz elhamdülillah Rabb'im kucagimiza almayi nasip etsin