Kızlar rubella testim yüksekti avidite testi yapıldı sonucu almaya gitmedim doktorum aradı riskli olarak yülsek çıkmış enfeksiyon polikinliğine yönlendirdi kürtajı sana bırakıyorum dedi başına gelen varmı yada çevresinde bu sorunla karşılaşıpta sonuçlarını bilen