begonvilko MMmerve_ benimki 34’te 2300’dü. İri bir bebek değil, normal seyrediyor dedi doktor. Cuma günü gideceğim, 36 oluyoruz bakalım kaç kilo olmuş olacak.
eksi_elma Burcusenkoc önceki kontrolünz de ne kadar peki bebeğiniziz kilosu. 34 haftadayım 2600 önde gidiyor dedi de doktor
eksi_elma Burcusenkoc 32+4 de benimde 2200 de aynı ilerliyoruz gibi. Bugün 34+2 2600 baya öndesin felan dedi kafası da 36 haftayla uyumlu.
Mervelinka Burcusenkoc Biz de aynıyız sizinle aynı hafta aynı kilodaydı. Doktorum normal diyor kilosuna ama bana iri olucakmış gibi geliyor. Boyumuz da iki hafta önde bizim. Babamız çok uzun ona çekmiş diyor. Ama iri olur diye korkmuyor değilim 😊 neyse sağlıkla gelsinler de inşallah 🙏
begonvilko Yaseminnn16 bu hafta sanki bir anda karnım şişti gibi hissediyorum valla kaç gr aldı merak içindeyim 😂 kafası da ufak benimkinin, hala dönmediği için kafası yukarda sıkıştı herhalde 😂
Yaseminnn16 begonvilko bu cuma son kontrolüm var en son 2500 demişim 37 de gittim 3200 boyu 52 cm dedi 38.6 da alcak bu pazartesi
Burcusenkoc Mervelinka evet genel de genetik oluyor 😊 eğer iri bebek olursa sezeryan olur ben sezeryan istiyorum zaten bakalım yarın günüm belli olacak