Mom578988 icetea dediğiniz ürün aromaverici su ve şekerden oluşan yararsız ave çokça zararlı olan bir ürün malesef. İçmeyin mümkünse. Meyveli soda dediğiniz şeyin ürün içeriğine bakarsanız; meyve aromalı gazlı içecek yazar. O da malesef aynı yararsız ve zararlilikta. En iyisi sade bilginiz maden suyu. Tek başına icemiyorsaniz içine meyve atıp içmeyi deneyin derim. Ya da benim gibi vişneli meyve suyuyla karıştırıp için. En azından gazlı bir içecek değil maden suyu içmiş olursunuz.