Sabit bir konu var ya forumda, orayı okuyunca aklıma takıldı.
20 haftada sadece bir kilo alan mı dersin, 25 haftada hiç kilo almayan mı… göğüslerim bile bir kilodan fazla almıştır benim, bende mi anormallik var?
Aşırı moralim bozuldu. Zaten normalde de zor kilo veren bi insanım.
- Haftadayım. Boyum 155cm. 53 kilo ile hamile kaldım. Şu an 61 kiloyum.
Aşırı aşırı yediğim söylenemez yani gece kalkıp tost vs yapmıyorum ama arada tatlı, abur cubur yiyorum.
Son aylarda daha fazla kilo alınacağını bildiğim için tedirginim. Özellikle benimle aynı dönemde olup sadece bir iki kilo alanları duyunca üzüldüm iyice.