Zeynepsa Kizlar 22 gunluk dogum yaptim iki uc gundur feci belim agriyorm aksam akska yuruyorum cok canim aciyor normal mi sizce.
Yaseminelifali Ben genel oldum ama bel fıtığı olduğum için ciddi bel ağrısı yaşadım iğne olmadan geçmedi. Biraz zeytinyağı ile ovala yavaş yavaş daha sonra sar sıcak tut basitse geçer hala artarak devam ederse en iyisi doktora gitmek. Rabbim şifa versin
Zeynepsa Yaseminelifali Doktorum agirlik merkezin degistigi icin normal dedi ama gogus uclarim yara onun acisi var bi de bel agrisi cok canimi sikiyor