Kızlar 8 gün önce 28+4 ken kontrole geldiğimde bas geliş e dönmüştü kızım suan 29+5 geri yukarı çıkmış ayağı asagıda kafası midemde bende diyorum kollarıyla heralde kasıgımda sürekli hareket ediyor meğer ayağıymış 😂 sizinkilerde böyle dönüp durdu mu zaten sezeryan olacağım ilk doğumum son anda sezeryane dönmüştü bas geliş olması şart değil illa ama merak ettim sizinkiler ne durumda 😂