Karelinannesi Kızlar 17. Haftanın ilk günü ve devamında 3 gün hergün hissettim. Ama 17+4 den beri hissetmiyorum bugün 18 haftalık oldum normal mi acaba çikolata yiyorum yan yatıyorum ama yok 🤷🏻♀️
Sarahh Karelinannesi her gün olmuyorki bazı günler oluyorki hiç hareket etmiyor normal yarın hareket edecektir
Meri3220 Karelinannesi normal canım 28.haftadan sonra düzenli olarak hissetmeye başlıyorsun zaten sen erken hissetmişsin çok normal böyle olması ama içim rahat etsin dersen bir Dr git en iyi o bilir ne olduğunu.
babyninannesi Karelinannesi benimde oyleydi 15 16 . hafta bir kere hissettim 20 ye kadar yoktu sonra, simdi hergun hergun hissediyorum 24. haftadayim
Ozlm0916 Karelinannesi o haftalarda normal canım bi hareket ediyor bi etmiyor bendede öyle olmuştu 20 haftadan sonra düzene bindi benimkide